Ygs-Lys

Lys Kaç Kişi Kazandı Ne Kadar Boş Kontenjan

Lys Kaç Kişi Kazandı Ne Kadar Boş Kontenjan
Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) yerleştirme sonuçları ile sınavsız geçiş kapsamında tercih gönderen 1 milyon 104 bin 763 adaydan 561 bin 3 aday üniversitelerin lisans ve ön lisans programlarına yerleşti.

Üniversitelerin lisans programlarında 33 bin 99, ön lisans programlarında 77 bin 702 kontenjan boş kaldı.

13 Yorum

  • emrullah kaya
    2010/10/12 - 14:25 | Permalink

    bu ne ya neden sözeller hep ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyo arkadaşın dediği gibi bizimde mecliste bir akrabamız olsydın şimdiye yerleşmştik ama mlesf yok yerleşemedik bizim sonumuz hep bölemi olacak dayımız yok diye hep ezilen bizlermi olcağız nalet olsun bu hükümete

  • pınar
    2010/09/20 - 17:59 | Permalink

    arkadaşlar bu ek yerleştirmeler sadece sayısal ve eşit ağarlık öğrencileri için mi? neden sözellerde hiç boş yer yok çıldırıcam ya . bu ne böyle 4.30 puanla bi yere yerleşemedim ek yerleştirmeler var diye ümitlenirken bi de bakıyorum sözellerde hiç boş yer yok. ama bizim de bi millet vekili akrabamız olsaydı garan ti yerleşisdik bu devlette torpilsiz iş yokmu?

  • berk
    2010/09/11 - 00:10 | Permalink

    evet seren senin yanlışın var ben bu sene yerleştim senn söylediğin tarihler bizim kayıt tarihlerimizdi.ek kontenjan kılavuzu eylülün sonunda açıklancak ekim başında yada ortalarında sonuçlar açıklanacak..

  • gözde
    2010/09/02 - 01:28 | Permalink

    seren bence yanlışın var o tarihler arası ilk yerleşenlerin kayıtları var diye biliyorum

  • burcu
    2010/08/24 - 19:49 | Permalink

    emin misin seren o zaman eylül sonuna ders başı yapılabilir…

  • seren
    2010/08/24 - 17:33 | Permalink

    ek kontenjanlar 30agsts 7eyll arasıymş ve hmn bi hafta sora açıklanıckmş

  • ilknur
    2010/08/20 - 22:16 | Permalink

    bu ikincı tercıhler ne zaman yepılr

  • MELİKE
    2010/08/14 - 02:59 | Permalink

    ya ben sağlık meslek yüksek okulunu istiyorumm. ama olmadı inş. sağlıktada boş kontejyan wardır

  • erdi
    2010/08/14 - 00:10 | Permalink

    merwe,

    Hangi bölümlerde açık olduğunu ösym ekyerleştirme kılavuzu yayınladıktan sonra öğrenilebilecek.

    ek yerleştirme ile ilgili sorularınızı elimizden geldigince cevaplayacağız fakat Ösym ek yerleştirme ile ilgili kılavuzu yayınlamadan birşey söylememiz yanlışlıklara sebebiyet verebilr. O yüzden ösym 2010 ek yerleştirme ile ilgili açıklamalarını ve ek yerleştirme kılavuzunu beklememiz lazım. Ekyerlestirme.net i takip ediniz. Yukarı soldaki resme tıklayarak email adresinizi yazınız. Aktivasyon işlemini yaptıktan sonra ekyerlestirme.net te yayınlanan haberler anında eposta adresinize gelecek. Ek yerleştirme ile ilgili hiçbir şey kaçırmayacaksınız. Saygılarımla

  • merwe
    2010/08/13 - 22:05 | Permalink

    hangii bölümde açıklarınn oldunu nasıll öğrenicezz??

    • osman
      2010/10/05 - 00:03 | Permalink

      klavuz da genel kontenjan yazıyo us taraf ta oradakı kısı sayısı boz kontenjanı werır:))

  • erdi
    2010/08/13 - 22:00 | Permalink

    Eylülde kılavuzlar yayımlanacak ve tercihler yapılacak. Ekim' de de tercih sonuçları… burda yazmışlar
    http://www.ekyerlestirme.net/2010-lys-oss-ek-yerl

  • abbas
    2010/08/13 - 21:04 | Permalink

    nezaman açıklanacak

  • Bir Cevap Yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir